Forklift ve Forklift Servisi

İstanbul'un en iyi Forklift ve Forklift Servisi

Forklift Nedir ve Ne İşe Yarar?

Forklift

Clark Reach Truck İnceleme Sonucu

SRX14/SRX16

REACH TRUCK FONKSİYONEL
Clark kısa süre önce kendi erişim Reach Truck tanıttı. Reach Truck yüksek işlevselliği ve eksiksiz standart donanımı ile karakterize edilir. Dahası, Clark Reach Truck SRX'in kullanımı kolaydır ve iyi performans gösterir. Yeni 'güvenlik aydınlatması' gibi özelliklerin bazıları gerçekten dünya çapında bir ilk.
Geçtiğimiz yıl Clark forklift yeni ürünlerini bir basın toplantısında zaten gösterdi. Reach Truck markanın amaçları gösterdi, ancak Clark Material Handling Europe'un aklındaki hedefleri karşılamadı. ABD veya Asya’dan daha yüksektir, bu nedenle Avrupalılar ve Koreliler ortaklaşa doğru optimizasyonu gerçekleştirmişlerdir. Son zamanlarda, yenilenen Reach Truck SRX serisi resmi lansman ve test için hazırdı. Seri, 1.400 ve 1.600 kg'lık bir modelden oluşuyor ve 850 kg'lık bir artık kapasitesi ile 10.500 mm'lik yüksekliklere ulaşıyor. Reach Truck SRX 16'yı 7,500 mm kaldırma yüksekliğinde test ettik ve hoş bir sürpriz yaşadık.

REACH TRUCK ELEŞTİRİ VE ÖNERİ
Yeni SRX 16 ile ilk karşılaşmadan açıkça görüldüğü gibi, hiçbir saçma işlevsellik ön planda değildir. İstifleyici gösterişsiz fakat göze çarpan son derece sağlam, servis verilirken pratik ve erişilebilir. Ayakların koyulma alanı biraz daha uzun olabilirdi zaten gerçekte hiçbir markadan kısa değildi bu tip istifliyicilerde operatör rahatlığı rehavet de yaratmakta dikkati dağıttığı biliniyor. Ayak plakası pratik bir yükseklikte ve orta boy direksiyon simidinin arkasındaki koltuk, sistemin ayarlanması orta ve garip olsa bile tamamdır. Belki de gelecekteki bir katlanır direksiyon kolonu adımı daha da kolaylaştıracaktır.
Çarpıcı, özellikle ilk kez, 500 mm'lik sığ kabin derinliği. Çoğu marka 70 ila 100 mm daha sunuyor. Bununla birlikte, avantajı tüm forkliftlerden biraz daha kompakt olmasıdır. işlevsel ve verimli görünüyor.

REACH TRUCK STANDART OLARAK ZENGİNLEŞTİRİLDİ
Test aracı, bireysel mini kolları ile donatılmıştır; bir joistik isteğe bağlı olarak kullanılabilir. Reach Truck ayarları, Clark'ın diğer Reach Truck için de kullandığı renkli göstergesine göre ayarlanabilir.
SRX Reach Truckların standart donanımları, birçok rakipten daha eksiksiz, Clark Reach Truck iddia ediyor. Üreticiye göre bu eşyalar yaklaşık olarak 2,000 € değerinde bir değeri temsil etmektedir. Temel AC-Reach Truck bakım gerektirmeyen 3 tekerlekli süspansiyon (elektromanyetik), yan kaydırma, tekerlek kapakları, yük rafı ile donatılmıştır ve 14 km / s hıza ulaşır. Ayrıca, her Reach Truck aküyü yan yana kolayca değiştirmek için bir yuvarlanma yatağı ve bir butona basarak 180 ila 360 derece direksiyon arasında geçiş yapma imkanı vardır.
Test Reach Truckı isteğe bağlı gösterge panelinde parçalar arasında programlanabilir kaldırma yüksekliği ön seçimi, çatal kamerası, otomatik çatal tesviye ve merkezi konumlandırma bulunur. Sık sık istif araçları üzerinde değil, ancak bu SRX 16'da mevcut olan, düşürülürken veya içeri girerken yük kollarına zarar vermeyi önlemek için hem indirme hem de düşme korumasıdır. Her şey düzgün ve hassas bir şekilde çalışır.
Buna ek olarak, Clark Reach Truck görüş açısı, etrafında görme ve güvenlik açısından da bir ilke sahiptir. Clark iş Güvenlik Işığı Reach Truck her iki tarafında çarpıcı kırmızı ve hafif kavisli bir ışık demeti çıkarır. Bu diğer insanlara Reach Truck çalışırken yeterli mesafe koymaları için takılıyor. Kırmızı veya mavi bir nokta ile birlikte Reach Truck iş güvenliğine mor ışık uygulaması getiriyor.

REACH TRUCK ÖNGÖRÜLEN PERFORMANS
Clark Reach Truck SRX 16 üç fabrika ayarı sunar: hızlı, Normal ve Ekonomi. Ayarlar, boş kaldırma hızını, hızlanma ve sürüş hızını etkiler. 'Normal', Reach Truck mükemmel bir temel hız ve yönetilebilirlik sağlar, ancak aynı zamanda 'hız' modunda Clark Reach Truck kolay kullanım olanağı sağlar. Elbette, tüm modlardaki tüm ayarlar servis mühendisinin müşteri taleplerine göre ayarlanabilir.
İstif aracı ile çalışırken sol çatal ve sağ kol neredeyse daima sürücünün görüş alanındadır. Sık sık diğer kol ve çatal da görünür ve bu da Reach Trucklar çalışmayı çok 'kontrol altında' yapar. Reach Truck parçaları düzgün bir şekilde monte edilir ve zincirler ve hortumlar, sürücü için en uygun görüşü sağlamak üzere monte edilir. Koruyucu tavan ve Reach Truck etrafındaki görüş de yeterlidir.
asansörün ölçülen performansları iyidir. Özellikle yüksüz çatal puanları yüksek hızlarda. Clark iş güvenliğe ve rahatlığa iyi bakmıştır. asanörün inmesi, maksimum kaldırma yüksekliğinde olduğu gibi, indirme ve kaldırma mükemmeldir. İçeriye ve dışarıya ulaşmak da çok dikkatli gidiyor.
Elektrikli direksiyon sistemi de pozitif anlamda. Clark Reach Truck tam olarak doğru miktarda onaylama ve reaksiyon buldu ve bu da Reach Truck işlenmesi son derece öngörülebilir hale geldi.

REACH TRUCK ENERJİ TÜKETİMİ
Güç modunda ölçülen sürüş hızı neredeyse 14 km / s'dir ve bu hızlıdır. Testlerimizde, böyle yüksek bir hızın, sadece en az 75 metreden daha uzun, engelsiz düz sürüşler için anlamlı olduğunu görüyoruz. Çoğu durumda, 11 ile 12 km / saat arasında bir sürüş hızı, 'Normal' modunda gördüğümüz gibi idealdir. Genel olarak yüksek üretkenlik, öngörülebilir bir Reach Truckın toplamı, yük ile yeterli kaldırma hızı, hızlı hızlanma ve yüksek ulaşan hızların bir sonucudur. Reach TruckSRX'in tahmin edilebilirliği yüksektir, hızlanmakta ve ulaşmakta ise biraz daha mütevazıdır. Yine de, Reach Truck sınıfında ortalama olarak eşit bir verimlilik puanına sahiptir. Kâr noktası, enerji tüketiminin üzerinde bir ortalama puandır. Tabii ki, verimlilik artırılabilir ancak bu enerji tüketiminin artmasına neden olur.

REACH TRUCK SONUÇ
Özet olarak, yeni Clark Reach Truck SRX 16'yı 1.4 ve 1.6 tonluk Reach Trucklar bize inceleme olarak gelen Reach Truck segmentinde şaşırtıcı derecede mükemel iyi bir Reach Truck olarak görüyoruz. Fonksiyonel, kullanımı kolay ve ortalamanın üzerinde yeterli performans sergiliyor. en iyi Pil ömrü yoğun bir iş günü için yeterlidir. Standart Reach Truck birçok rakipten daha donanımlı ve istenen tüm seçenekleri sunuyor. Test ekibi direksiyon simidinin ayarlanabilirliğini ve iyileştirme noktaları olarak mütevazı depolama olanaklarını deneyimliyor. Bu aynı zamanda oldukça sık açılan ve çok iyi duyulabilen soğutma fanı için de geçerlidir. Ancak, adımın ve kabin derinliğinin büyüklüğünün yanı sıra, bu yeni istif aracıyla iyi çalışmanın önünde hiçbir engel yoktur.

WhatsApp İletişim